[vc_row gap="10"][vc_column width="2/3"][vc_column_text]
Professioneel en representatief virtueel kantoor in Assen!
Heb jij wel eens gehoord van een virtueel kantoor en lijkt het jou interessant om de mogelijkheden te ontdekken van een virtueel kantoor in Assen? Informeer dan eens bij de specialisten van ADD Business Point. Een virtueel kantoor fungeert als een volwaardig postadres, maar je betaalt een stuk minder dan voor een postbus. Daarbij komt het voordeel dat wij op onze adressen ook pakketjes ontvangen én dat jij ook flexruimtes kunt huren op jouw virtuele kantooradres. Het virtuele kantoor in Assen van ADD Business Point geeft jouw bedrijf een representatieve, professionele uitstraling. Hierdoor kan jij bouwen aan een goede naamsbekendheid in de omgeving van Assen. Meer weten? Geef jouw wensen met betrekking tot een virtueel kantoor in Assen dan gerust door! Wij zorgen dat jij een oplossing op maat van ons ontvangt. [/vc_column_text][vc_gallery interval="3" images="7437,7436,7435,7434,7433,7438" img_size="582 x 388" onclick=""][vc_column_text]Virtueel kantoor in Assen; dé oplossing voor ondernemers
Waarom biedt een virtueel kantoor nu eigenlijk zoveel mogelijkheden? Stel; je sluit een vestiging van jouw bedrijf in de regio van Assen, maar u wilt wellicht wel nog post van klanten op een adres in Assen ontvangen. Een postadres via ADD Business Point in Assen is dan de oplossing. Maar het kan uiteraard ook zijn dat jij professional graag werk en privé gescheiden wilt houden? Met de privacy en de manier waarop KvK hiermee omgaat is dit heel verstandig! Laat ADD Business Point al jouw postzaken regelen vanuit een virtueel kantoor! Het is bij ons altijd mogelijk om 24/7 bij jouw post te komen, maar het is ook mogelijk om deze door onze medewerkers te laten inscannen en doorsturen. Graag bekijken wij hoe wij onze dienstverlening op jouw wensen kunnen aanpassen.Wat zijn de mogelijkheden in Assen?
Naast de voordelen van een virtueel kantoor in Assen, kan ADD Business Point nog meer voor u als ondernemer betekenen. Denk daarbij aan:- Het (digitaal) laten verwerken van post
- Huren op uurbasis van vergader- en kantoorruimtes
- Het reserveren van beamers, presentatieapparatuur en catering
- Professioneel laten beantwoorden van uw telefoontjes
- Gebruik maken van een digitale postomgeving