Van oppervlakkig naar echt contact
Tips voor een betere communicatie
De tijd dat klanten, opdrachtgevers en relaties enkel een nummer waren is voorbij. We willen tegenwoordig echt contact. Natuurlijk maken we nog steeds voor elke (terugkerende/grote) klant een handige digitale map of fysiek dossier aan, maar we willen nu ook echt weten wie het is. En we willen dat de klant ons kent. Dat we echt een relatie met elkaar aangaan. Maar hoe werkt dat? Wij geven u in dit blog graag wat tips. Van kennisdeling tot het nemen van een postadres.
Deel uw kennis
Nog niet eens zo heel lang geleden hielden we graag al onze kennis en ervaring voor ons. We lieten anderen pas weten wat we in onze mars hadden, als we aangenomen waren voor een functie. Tegenwoordig gaat dat heel anders. Overal op social media wordt kennis gedeeld. In vlogs, infographics, blogs en foto’s. Het is zeer verstandig voor ondernemers op deze trend in te haken. Hou alles niet meer voor uzelf, maar deel uw expertise! De kans is groot dat er een zekere interesse in uw posts ontstaat. Hierdoor groeit uw populariteit, uw (klanten- en relatie)netwerk en daarmee ook het aantal opdrachten!
Vraag waar behoefte aan is
Zodra u een podium voor uzelf heeft gecreëerd om uw kennis en expertise op tentoon te stellen, is het zaak een relatie met uw volgers op te bouwen. Hoe doet u dat? Vraag hen wat zij willen weten. Is er iets waar ze vaak tegenaan lopen? Hebben ze behoefte aan specifieke informatie? Een handleiding? Algemene tips? Ervaringen van een specialist? Ga de dialoog met uw volgers aan. Zo voelen zij zich gewaardeerd en kunt u waardevolle relaties opbouwen.
Maak een postadres aan
De wereld wordt digitaler. Daar kunnen we niet omheen. Maar dat betekent niet dat alles ook maar via de digitale weg moet verlopen. Veel bedrijven en opdrachtgevers vinden het erg prettig als ze bepaalde, belangrijke documenten fysiek op kunnen sturen naar hun partners. Maak daarom een postadres aan. Bij ADD Business Point kunt u een postadres aanvragen zonder vaste of periodieke verplichtingen. U betaalt slechts € 10,- per maand. Daarnaast zijn onze diensten maandelijks opzegbaar. U kunt uiteraard zelf uw post bij het betreffende, representatieve kantoor ophalen. Maar u kunt de complete postverwerking ook door ons laten verzorgen. Desgewenst openen wij uw post, scannen wij deze voor u in, slaan wij deze op in uw documentmanagementsysteem en sturen wij deze (digitaal) naar u toe. Waar u ook bent ter wereld.
Interesse in een postadres?
Wilt u meer weten over de mogelijkheden en voordelen van een postadres? Neem contact met ons op. Het aannemen van een postadres, samen met de andere genoemde tips, zorgen geheid voor een betere communicatie met uw (potentiële) klanten, relaties en opdrachtgevers. Een betere bedrijfsvoering begint bij het aanvragen van een geschikt postadres!
Geplaatst op: 18 oktober 2017