Intro Eindejaar Verhaallijn
Wat vliegt de tijd toch, is het bijna 2022!
Ik wilde de kans nog grijpen om m’n kennis die ik op heb gedaan dit jaar met jou te delen.
De komende dagen ontvang je van mij elke dag (zoals gewoonlijk zakelijk volledig incorrect) een mail, en er hangt ook nog een leuke promo aan vast, maar dat zal je wel zien vanaf morgen!
Het afgelopen jaar heb ik mij verdiept ik deze marketing tools. Beetje jammer dat het er niet van gekomen is er ook daadwerkelijk iets mee te doen maar dat is mijn goede voornemen voor 2022.
2022 moet voor mij het jaar worden om commercieel echt flink te gaan knallen met de business. Ik heb een plan gemaakt dat als basis een financiële doelstelling is. Mijn financiële man vroeg of ik niet wijs was…uhhh, nee. Maar reken het toch maar ff door zodat ik weet wat ik commercieel moet gaan doen. HoHoHo, dat is niet van de poes.
Ik behandel de volgende onderwerpen deze kerstvakantie, en mocht je vragen, suggesties of opmerkingen hebben, dan hoor ik graag van je natuurlijk! Kan ik er misschien ook niet iets van leren.
- Mock-up vs Wireframe
Dit verhaal is voor beginnende productontwerpers, productmanagers, niet-ontwerpende IT en techneuten, en iedereen die verder geïnteresseerd is in ontwerp en productarchitectuur.
Ik maak het onderscheid tussen de twee, en geef ook een woordje uitleg bij beide begrippen.
- Inleiding Programmeren
Coderen kan dan wel intimiterend zijn, eens je van start gaat is het eigenlijk best wel eenvoudig allemaal.
Zoals Martin Fowler ooit zei: “Elke sufferd kan code schrijven die een computer kan begrijpen. Goede programmeurs schrijven code die mensen kunnen begrijpen.”
- Search Engine Marketing (SEM)
Beginnersgids voor Marketing via Search Search Marketing is een tactiek die gebruikt wordt om online aanwezigheid en verkeer te krijgen via betaalde en onbetaalde strategieën op zoekmachines zoals Google, Bing, en Yahoo.
- Social-Media-Marketing (SMM)
Hier is hoe Investopedia de term definieert:
“Socialemediamarketing (SMM) is het gebruik van sociale media websites en sociale netwerken om de producten en diensten van een bedrijf op de markt te brengen.”
Maar deze definitie ontbreekt iets heel belangrijks. Laten we het eenvoudiger en duidelijker maken:
“Socialmediamarketing is het proces van het maken van op maat gemaakte inhoud voor elk socialmediaplatform om betrokkenheid te stimuleren en je bedrijf te promoten.”
Bij sociale media marketing gaat het erom contact te maken met je publiek of klanten en hen te helpen je merk beter te begrijpen. Het is ongelooflijk gunstig voor de groei van je bedrijf.
- Video Marketing
Als je nog niet met videomarketing begonnen bent, is het nu de tijd. Nu de effectiviteit van traditionele marketing afneemt en de populariteit van video explosief toeneemt, is videomarketing een must-have geworden voor elk bedrijf.
- Pay-Per-Click Advertising (PPC)
Om advertenties naast de resultaten op een zoekmachine te laten verschijnen (meestal een Search Engine Results Page, of SERP genoemd), kunnen adverteerders niet gewoon meer betalen om ervoor te zorgen dat hun advertenties prominenter verschijnen dan die van hun concurrenten.
- Landing Page
In online publiciteit is een landingspagina, soms een “customer capture page” of “single location page” genoemd, een webpagina die verschijnt als antwoord op een verzoek van een lead/klant om meer informatie.
- Contextuele Marketing
Ik hoop dat je er evenveel van zult genieten als ik er van heb gedaan en hopelijk wek ik ook jouw interesse in deze boeiende Digital Marketing onderwerpen!
Om mijn meer dan ambitieuze doelstelling te realiseren ga ik het met de uitbreidingen helemaal anders doen. Groter, mooier, persoonlijker en nog verder automatiseren.
De afgelopen maanden hebben we met ons team keihard gewerkt om heel veel ideeën die we hadden in 1 nieuw pand te stoppen. Onze nieuwe locatie in Tilburg. Kijk voor een impressie alvast op onze site: https://www.addbusinesspoint.nl/tilburg
Dinsdag gaan we verhuizen.
HoHoHo, Merry christmas!
Florentijn van den Bos – ADD::Flex4You
Geplaatst op: 23 december 2021