Ontdek alle mogelijkheden! [toggles]
[toggle_item title='1. Service kantoor'] Onze dienst het Service Kantoor wordt vaak door elkaar gehaald met een Virtueel Kantoor of een Virtual Office. Een Service Kantoor is zeker niet hetzelfde als een Virtueel Kantoor. De namen spreken eigenlijk al voor zich. Een Virtueel Kantoor is een kantoor dat virtueel is en dus niet bestaat. Een Service Kantoor daarentegen is een kantoor dat bestaat uit service, uit diensten. Onze klanten bepalen zelf wat er in een Service Kantoor zit. Hierbij kunt u denken aan een kantoorruimte, een spreekruimte, een telefoonnummer, telefoonbeantwoording, een flexplek, postverwerking of een ICT oplossing. Kortom flexibiliteit ten top, maar het allergrootste voordeel is de prijs. U heeft al een Service Kantoor vanaf € 75,- per maand. U beschikt dan over de basis, dit is voldoende om uw bedrijf te kunnen inschrijven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel. U kunt de dienst zo ver uitbreiden als u zelf wilt. Voor bedrijven die geen behoefte hebben aan een inschrijfadres voor het handelsregister van de Kamer van Koophandel, is onze dienst het Virtueel Kantoor uitermate geschikt. Dit is eigenlijk niets anders dan een postadres. Voor € 25,- per maand kunt u uw poststukken bij één van onze vestigingen laten bezorgen. Wij zorgen ervoor dat uw brieven of pakketten in uw postbus worden bewaard, worden doorgestuurd en/of worden in gescand en per e-mail aan u worden bezorgd. Raadpleeg ons tarievenoverzicht voor een compleet overzicht van de kosten. [/toggle_item]
[toggle_item title='2. Virtueel kantoor'] Een Virtueel Kantoor of Virtual Office is vergelijkbaar met een postadres. U maakt gebruik van één of meerdere van onze postadressen om uw post op te laten bezorgen. Deze postbussen bevinden zich veelal in onze Business Points, maar zijn soms ook op ander locaties te vinden. De postbussen treft u door heel Nederland, België, Duitsland en Frankrijk aan. U kunt zowel brieven als pakketten naar uw postbus laten sturen. Het gewicht van pakketten die wij in ontvangst kunnen nemen is beperkt tot 30 kg en een afmeting van 176 x 78 x 58 cm. Na ontvangst van uw post kunnen wij deze in uw eigen postbus bewaren, zodat u het kunt komen ophalen op een moment dat het u schikt. We kunnen uw poststukken echter ook doorsturen naar een door u opgegeven adres (binnen en buiten Nederland) of inscannen zodat u snel en efficiënt over uw poststukken kunt beschikken. De kosten voor een Virtueel Kantoor zijn € 25,- per maand. Een Virtueel Kantoor is uitdrukkelijk NIET geschikt voor uw inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Hiervoor is de dienst Service Kantoor uitermate geschikt. Ook met een Service Kantoor kunt u uw post op onze locaties laten bezorgen. Raadpleeg ons tarievenoverzicht voor een compleet overzicht van de kosten.
[/toggle_item]
[toggle_item title='3. Postadres'] De naam "Postadres" spreekt al voor zich. Op dit adres kunt u uw post laten bezorgen. Niet meer en niet minder. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om het postadres te gebruiken als inschrijfadres bij de Kamer van Koophandel. Hiervoor is een Service Kantoor een beter oplossing. Binnen ons netwerk van gebouwen kan op een aantal geselecteerde locaties post worden ontvangen. Kijk voor het volledig overzicht van fysieke adressen op de pagina Postadres. In steeds meer steden hebben we postbussen voor u beschikbaar. Dit is het ideale alternatief voor de postbussen van PostNL. Ten eerste heeft ADD veel meer mogelijkheden om uw brieven en pakketten te verwerken, dan PostNL. Zo sturen wij uw post bijvoorbeeld aan u door. Ten tweede is ADD veel goedkoper van PostNL. U betaalt voor een postbus bij PostNL € 160,- per jaar, terwijl u bij ADD zonder vaste, periodieke verplichtingen uw post kunt laten bezorgen. Onze diensten zijn maandelijks opzegbaar. Op deze manier zit u nooit langer dan nodig aan onze dienstverlening vast. Onze postadressen zijn tevens ideaal voor mensen die in het buitenland overwinteren. ADD zorgt ervoor dat uw post daar wordt bezorgd waar u het wilt hebben. [/toggle_item]
[toggle_item title='4. Spreekruimtes'] Spreekruimtes zijn bij ADD Business Point al voor een uurtje te huren. Kijk voordat u een reservering maakt via ons online reserveersysteem eerst bij het onderwerp Hoe werkt het. In het reserveersysteem van ADD kunt u direct met iDEAL betalen. Na de betaling ontvangt een bevestiging van de reservering per e-mail. 24 uur van te voren kunt u uw reservering kosteloos annuleren. U doet dit door middel van de link die in de bevestigingsmail staat. Met het ADD reserveersysteem kunt u tevens extra faciliteiten huren, zoals bijvoorbeeld een beamer. Bent u nog nooit eerder op één van onze locatie geweest en wilt u eerste een kijkje nemen in de ruimte die u wenst te reserveren? Boek dan een bezichtiging om onze locaties te bekijken. Voor een totaal overzicht van al onze locaties klikt u hier. [/toggle_item]
[toggle_item title='5. Trainingsruimte'] De meeste Business Points van ADD beschikken over trainingsruimtes. Deze ruimtes zijn ideaal wanneer u een eenmalige trainingsmiddag met een afdeling uit uw bedrijf houdt, maar zijn ook zeker voor langere termijn te gebruiken. Er is altijd een trainingsruimte bij u in de buurt, want met inmiddels 24 Business Points vindt u ADD door heel Nederland. Klik hier voor een overzicht van onze locaties. Wilt u een trainingsruimte in een van onze locaties komen bezichtigen? Dat kan! Via deze website vraagt u eenvoudig een bezichtiging aan. Voordat u een reservering plaatst voor een desbetreffende trainingsruimte, is het raadzaam om eerst de beschikbaarheid van de ruimte te controleren. Een reservering regelt u eenvoudig online via de optie Reserveer Online. Middels deze optie is het tevens mogelijk om extra voorzieningen zoals een flipover of whiteboard te reserveren. [/toggle_item]
[toggle_item title='6. Coachruimte'] Wanneer u uw personeel coacht of begeleidt heeft u hiervoor een rustig ruimte nodig, die beschikt over alle nodige voorzieningen. ADD heeft tal van coachruimtes. Of u nu een eenmalige coachingsmiddag houdt, of voor een langere periode een coachingstraject ingaat, bij ADD bent u aan het juiste adres. Al onze ruimtes zijn gemeubileerd en daarnaast kunt u zelf bepalen welke voorzieningen u nodig heeft. Deze kunt u namelijk zelf heel gemakkelijk online reserveren. Voor een overzicht van de coachruimtes bij u in de buurt klikt u hier. Wanneer u een geschikte locatie gevonden heeft, kunt u online zelf een coachruimte met aanvullende voorzieningen reserveren. Via de optie Reserveer Online bekijkt u de beschikbaarheid van onze ruimtes en kunt u uw reservering plaatsen. U betaalt deze heel eenvoudig en veilig via iDEAL. U ontvangt van ons een bevestiging van uw reservering via e-mail. Tot 24 uur van te voren kunt u uw reservering annuleren. Dat noemen we de flexibele basis van succes! Wilt u liever eerst één bezichtiging op een van onze locaties? Ook dat is mogelijk. Klik hier om een bezichtiging aan te vragen. [/toggle_item]
[toggle_item title='7. Flexibele werkplekken'] Heeft u een verloren uurtje dat u wilt gebruiken om in alle rust aan uw project te werken? Dat kan! ADD heeft diverse flexibele werkplekken in verschillende plaatsen in Nederland. Wanneer u deze dienst bij ons afneemt hoeft u zich vooraf niet te melden. U loopt gewoon één van onze Business Points binnen en u kunt direct aan de slag. Er zijn altijd voldoende werkplekken beschikbaar in onze Business Points. Voor een overzicht van onze locaties klikt u hier. [/toggle_item]
[toggle_item title='8. Tijdelijke kantoorruimte'] ADD verhuurt kantoorruimtes van één uur tot langere duur. Alles is mogelijk en zonder langslepende contracten. Ideaal wanneer u voor een kort (of lang) project een tijdelijke kantoorruimte zoekt. Onze kantoren zijn er in alle soorten en maten en ze zijn stuk voor stuk volledig gemeubileerd. Het is dus plug and play! Wilt u weten of er een kantoorruimte bij u in de buurt is? Kijk dan bij het Overzicht Locaties. U kunt eerst een bezichtiging aanvragen, of direct een reservering plaatsen. Een reservering plaatst u heel gemakkelijk online via Reserveer Online. Het is raadzaam om eerst de beschikbaarheid van onze ruimtes te controleren alvorens u een reservering plaatst. Bij ADD betaalt u uw reservering snel en veilig via iDEAL. Na betaling ontvangt u van ons een bevestigingsmail. U kunt uw reservering tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren. [/toggle_item]
[/toggles]