Hoe virtuele kantoordiensten bijdragen aan het succes van kleine bedrijven
Iedereen die tegenwoordig een klein bedrijf wil opstarten, weet dat men onderweg met een aantal uitdagingen zal worden geconfronteerd. Dit omvat de inspanningen die gerelateerd zijn aan de beperkte opstartbudgetten voor het (in)huren van personeel en kantoorpanden tot het beheer van telefoonlijnen. Maar ook inkomende zakelijke post en andere essentiële administratieve taken. Veel zelfstandige ondernemers besteden een groot deel van hun tijd aan niet-productieve taken. Simpelweg door het gebrek aan een paar helpende handen. Hierdoor worden ze afgeleid van hun doelstelling om nieuwe klanten te winnen en het hun bedrijf op te bouwen en te laten groeien.
Personeel is niet altijd de oplossing voor kleine bedrijven
Het aannemen van personeel is niet mogelijk omdat er te weinig werk voor is. Maar uitbesteden van tijdrovende, maar essentiële, taken aan een professioneel bedrijf kan dé oplossing zijn. ADD Business point biedt virtuele kantoordiensten die het mogelijk maakt voor kleine bedrijven zich te focussen op hun doelstelling. Duizenden bedrijfseigenaren maken reeds gebruik van onze virtuele kantoordiensten. Hierdoor kunnen zij zich concentreren op de groei van hun bedrijf en verzanden zij niet in papierwerk en administratieve taken.
Betrouwbare en efficiënte virtuele dienstverlening
De professionele virtuele diensten van ADD Business Point kunnen niet alleen zorg dragen voor jouw dagelijkse administratieve taken zoals het sorteren en doorsturen (digitaliseren) van post. Ze kunnen ook al jouw inkomende zakelijke gesprekken afhandelen. Hierdoor maak jij een positieve eerste indruk op nieuwe klanten die jouw bedrijf voor de allereerste keer bellen. We weten allemaal hoe belangrijk het is om een sterk en betrouwbaar bedrijfsimago te creëren. De ervaren en kwalitatief hoogwaardige telefoonafhandeling van ADD Business Point kan dit voor een rendabele prijs doen. Je betaalt alleen voor hetgeen je afneemt.
Naast het uitvoeren van betrouwbare postverwerkingsdiensten, kunnen we ook jouw privacy beschermen. Wij bieden de mogelijkheid om jouw bedrijf te vestigen op één van de 30 locaties in Nederland. Dit is een geweldige manier om jouw bedrijf als een serieuze onderneming te presenteren aan potentiële klanten. Jouw onderneming gevestigd in een professioneel bedrijf zorgt voor een bepaald niveau van succes. Hiermee genereer je ook vertrouwen bij je klanten die je wellicht niet krijgt als je jouw eigen woonadres of het adres van een gehuurd magazijn gebruikt.
Een beter alternatief voor eigen personeel
Door gebruik te maken van virtuele kantoordiensten, kun je ervan verzekerd zijn dat al jouw zakelijke administratieve taken efficiënt worden afgehandeld door ervaren medewerkers met jarenlange praktijkervaring. Jij hebt met jouw kleine bedrijf geen last van vakantieaanvragen, ziektes en overige investeringen van personeel. Met andere woorden je hebt wel je taken afgedekt, maar niet de kopzorgen van eigen personeelsleden. Onze professionele en bekwame medewerkers doen alles om jouw bedrijf te laten groeien.
Meer dan 30 locaties in Nederland
Wanneer je met een klant wilt overleggen dan kan je gebruik maken van één van de meer dan 30 locaties van ADD Business Point in Nederland. Onze ruimtes zijn volledig uitgerust, hebben beschikking over WIFI en zijn white-label. Je zult dus geen storende reclame aantreffen in onze ruimtes. Dit kan van onschatbare waarde zijn voor jouw imago. Zij zijn hierdoor namelijk in de veronderstelling dat het jouw kantoorruimte is. Je betaalt de ruimte echter alleen voor hetgeen jij gebruikt. Dit kan al vanaf €12,- per uur. Deze white-label ruimtes kunnen van onschatbare waarde zijn voor zelfstandigen die beginnen met een zeer krap budget. Je kunt namelijk gewoon vanuit huis ondernemen en alleen afspreken met klanten op één van onze locaties.
Privacy voor jouw bedrijf
Een van de grootste uitdagingen waarmee een ondernemer met een bedrijf vanuit huis te maken heeft is zijn openbaar optreden. Als jouw huisadres openbaar is kan dit betekenen dat je wordt geconfronteerd met koude bellers die altijd voor de deur staan. Zeker wanneer je ook nog een keer een beroep hebt die te maken heeft met vertrouwelijkheid (denk aan psychologen of advocaten) wil je het liefste privé en zakelijk gescheiden houden. Dit is mogelijk met de virtuele kantoordiensten van ADD Business Point.
Krijg jij veel zakelijke telefoontjes?
Het laatste wat je wilt, is dat jouw telefoonlijn voortdurend bezet wordt met vervelende telefoontjes. Het negeren van telefoongesprekken is slecht voor jouw bedrijf. Toch kan het erg moeilijk zijn om het verschil te zien tussen een echte zakelijke vraag en een verkoopbezoek. Maar je wilt ook niet jouw dag besteden aan het beantwoorden van (irrelevante) telefoontjes. Onze telefoondienst zal aan de hand van een script een selectie voor je maken en zal je informeren over belangrijke telefoontjes. Zo kan jij efficiënter en beter ondernemen vanuit jouw passie!
Virtuele kantoordiensten dé oplossing!
Of je nu net begint of al een eigen bedrijf hebt, je kunt profijt hebben van onze virtuele kantoordiensten zodat jouw bedrijf kan groeien en bloeien. Je kunt kiezen uit afzonderlijke diensten of juist een combinatie hiervan. Of het nu gaat om een telefoniste, postdienst of vergaderruimte, wij helpen je graag verder. Ontdek vandaag nog wat jij kunt besparen door onze diensten in te zetten. Vraag gratis en vrijblijvend een offerte bij ons op.
Geplaatst op: 24 juli 2018