Wanneer u gebruik maakt van een Service Kantoor van ADD, dan wordt uw post op een manier verwerkt die voor u makkelijk is. U kunt hierbij kiezen uit verschillende mogelijkheden:
- Zelf uw post ophalen op onze vestiging. Wanneer wij post voor u ontvangen, laten we dit aan u weten door een scan van de envelop of het etiket aan u door te sturen. Zo weet u zeker dat u niet voor niets langskomt. Wanneer u voor deze optie kiest, bent u zelf verantwoordelijk voor het regelmatig legen van uw postbus.
- We sturen uw poststukken door naar een door u opgegeven adres. Vooraf maken we afspraken met u over de frequentie waarin we uw post aan u dienen door te sturen. Vervolgens sturen wij alle post, die we voor u of uw bedrijf ontvangen, door naar het door u opgegeven adres, ook als dit in het buitenland is. Ook bij deze optie sturen we u vooraf een scan van de envelop of het etiket, zodat u direct op de hoogte bent van de stukken die wij voor u ontvangen hebben. Indien u een bepaald poststuk sneller wenst te ontvangen dan kunt u dit altijd bij ons aangeven. Wij sturen deze dan direct aan u door.
- We scannen uw post in en sturen het digitaal aan u door. Dit is de meest efficiënte manier van postverwerking. Naast het feit dat u hiermee tijd en geld bespaart, is het ook nog eens de goedkoopste manier om uw poststukken te ontvangen: Geen reis- of portokosten. Iedere dag ontvangt u de voor u bestemde poststukken per e-mail of in een beveiligd online archief.